Kızlar bugun kontrol vardı bebişim 6.400 kilosu 63 cm erkek bebek. Hemşire bu ay yarım kilo almış dedi ve çocuk doktoruna yönlendirdi sütün yeterli gelmiyor olabilir 1 kilo alması gerekiyor aylık dedi. Çocuk doktoru eger normal görmezse mamaya başlatırmış. Ama bebegim aç olsa huzursuz olur aglar aksine sakin bir bebek ve gece uykusu çok güzel. Aynı durumu yaşayan var mı ya da bu ay da bebişleriniz nasıldı. Çok üzüldüm kendimi kötü hissediyorum.