Eskpln Yasin beye gidiyorum ben. 25 haftadan beri hep onda devam ettim gerçekten iyi bir doktor. Randevu bulmak bazen zor olabiliyor 2 doktor çalıştığı için. Birinin ameliyatta olduğu gün diğeri hasta bakıyor. Randevu bulamayınca sabah 6 da gidip bekleyen hastalar kendi aramızda liste yapıyoruz 8 de sekreter gelip sırayla en az 10 randevusuz hastaya kayıt açıyor sonra sıranın gelmesini bekliyorsunuz. Randevu işi sıkıntı oluyor bazen ama özeldeki fiyattan sonra bekleniyor valla. Ben esnafa başladığımda sezeryan 16 bindi şimdi 25 e dayanmış