Ogretmenanne84 Merhaba arkadaşlar, kadrolu öğretmen arkadaşlar doğum parası alıyor mu? Ne yapmamız gerekiyor, bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim
Rabiaeso Ogretmenanne84 doğum parası diye bir şey yok bizde sınıf öğretmeni iseniz İlksan doğum yardımı veriyor sadece
MirsT Ogretmenanne84 süt parası akıyorsun az bişey 😅 doğum parası yok biz maaşa devam ediyoruz zaten sigorta onu Ödemiş oluyor
piremsescik Ben ilk doğumumda sözleşmeliydim henüz kadroya geçmemiştim ve maaşım tam yatmıyordu izin sürecinde bir kısım yatıyordu kalanı izin bittikten sonra toplu yattı
piremsescik Bunun sebebi nedir acaba sözleşmeli olduğum için mi şuan kadroluyum yine aynınşekilde mi olur yoksa maaşımı vaktinde ve tam mı alırım