Meral_56 Tomris123 bizim cinsiyetimiz de belli oldu İdil koyacagiz ama ben de yanina bir isim daha mı koysam diyorum fakat idilin yanina almila olmamis bence başka isim dusunun veya tek almila olursa daha hos
Minikperi Tomris123 İ harfi ile başlayan isimler pek önerilmiyor. Yıldızı düşük oluyormuş. Negatif enerjiyi çekiyormuş. Çevreme baktığımda gerçekten de öyle. O yüzden Almila diyorum 🌸
Meral_56 Minikperi benim de tam tersi çevremde ismi i ile baslayan kişiler cok şanslılar ve hepsi cok iyi yerlerde.