Arkadaşlar iki gündür ilk defa tuhaf bi şekilde damla damla kanama yaşıyorum diğer postlarım da anlattığım gibi wc de bir iki damla kan geldi korkudan direk doktorumu aradım ertesi gün muayeneye gittim herhangi bi sorun yok hersey normal kanama alanı da yok dedi ama progestron yazdı fitil beş gün kullanmam gerektıgını iki gün se sureklı kanın takıbinde olmam gerekrıgını sorun devam ederse yarından için çarşamba tekrar gel dedi şimdi doktordan geldıgımden beri daha çok dikkatle bakmıyorum bir kez oldu üç dört damla arka arkaya oldu ben peceteyle silmeme rağmen vajinadan tek damla kan gelmedi makat kısmından geldi sildiğimde kan rahimden gelen bi kan yokmuş aslında bugun onu gördüm bu neden oluyor çok tuhaf geldi özellikle zaten tuvaletteyken ya idarımı yaptığım da yada büyük abdestimi yaptığımda kan arkasından bir iki damla olacak şekilde damlıyor korkuyorum başına gelen oldu mu ? Ve sorun rahimden gelen bi kanama değilse o progestron fitili kullanmama gerek var mı acaba zararlı olur mu sorun yok kullanım da doktorum dönüş yapmıyor henüz