Aaa122 hala önünü alamadık maalesef. Bazalatın içindeki profillere yuva yapmışlar. Ütü buharı tuttuk ölsünler diye, çamaşır sularıyla sildik. Tüm kıyafetleri yıkadık tekrar. Tam bitti diyoruz 2 3 gün çıkmıyorlar sonra yine çoğalıyorlar. Çok da çabuk çoğalıyorlar. Tek çare ilaçlama dendi. 2 3 haftaya kadar aç yaşayabiliyorlarmış. Kanla besleniyorlarmış. Bizimkiler bir süre şehir dışına çıkıp gitmeden evi ilaçlatacaklar bakalım çare olacak mı