Herkese merhaba. 1 hafta önce ishal ve sancıyla hastane de yattım 2 gün. O kadar çok korktum ki nst de ağrılarım çıkınca erken doğum yapacağım diye daha 29 haftalık oldum bugün. Yeme ve içmem kesildi zayıfladım karnımın küçüldüğünü hissediyorum yemek yiyip içesim hiç gelmiyor üzerine grip de oldum. 2 buçuk yasında oğlum var ona bile doğru düzgün bakamamanın üzüntüsü yaşıyorum. Karnımda ki bebeği her an erken doğuracakmışım gibi hissediyorum çok korkuyorum erken doğum olursa ne yaparım diye düşünmekten mahvoldum. Çok kötü günler geçiriyorum çok dua ediyorum biran önce atlatmak için bu günleri ve bebeğime sağ Salim zamanında kavuşmak için.😔