Esse canım ben gebelik dersi almadım yurtdışındayım burda bir günlük kurs verdiler doktorlar bana sancıyla savaşmayın sancıyla bir gidin dedi Yani sancı girdiğinde ayyy oyyy diye bağırmak yerine nefes alıp verin dedi yanında kalabalık olmasın güveneceğin tek bir kişi olsun kalabalıkta anne adayı adrenalin salgılıyormuş bu da Doğumu geciktiriyormuş ama bir kişi olduğunda anne oksitosin hormonu sağlıyormuş çünkü başta konuşan yok 😂 bu da Doğumu kolaylaştırıyormuş sancı geçtiğinde üç kere nefes al ver nefes al ver sancı girince son nefesi al ve ittir dedi benim bildiğim bu ama YouTube da egzersizler var diyorlar ordan bak istersen Allah bir avazda kurtarsın