Nurerdgn canım bende yakınlarımdan duydum kullanmışlar çok memnunuz dediler hep,ama Hango sağlam doktora sorsam kendi sütünü sür hıcbıseyın kalmaz diyolar,bende baktım 285 yazıyo zaten çok masraf olucak, o lüksü yapamıycam 😊 kendi sütümü denerim basta