Rabiakndk Kızlar merhaba benimle aynı haftada olan varmı duygularımızı paylaşalım çok farklı hissediyorum ne zaman ne olacağı belli olmadığı için de çok heyecanlıyım sizlerde ne var ne yok kafamıza takılanları beraber aşalim 😊
tazemommyy Rabiakndk şu an normal görünüyor baş aşağı ama kanala girmemişti geçen hafta bebeğim iri bebek olduğundan kaynaklı sezeryan durumum da var sizin
Rabiakndk tazemommyy normal benimki başı 1 hafta önde dedi banada ama bir sıkıntı olmaz dedi kilosu3370 di en son. Bakalım ne olcak hayirlisi
tazemommyy Rabiakndk benimkinin başı iki hafta önde bacak boyu 3 hafta öndeydi en son yarın bir şey der herhalde artık sancım da çıkmıyor sizin çıkıyor mu
Rabiakndk tazemommyy en son nst38+3 deydi çıkmadı sancı ama ona rağmen 3cm açılma olmuş bir türlü anlayamadım
Rabiakndk tazemommyy korkma korkulcak bişey yok 5sn falan sürdü benimki yani kendini kasarsan belki biraz hissedebilirsin ama başka şeylere odaklan derin nefes al olup bitiyor zaten dayanilmicak bişey değil emin ol 😊
Asliklnc 38+6 yarın bende 39 oluyorum ve çatı muayenesi yapacak doktor , belki ondan sonra dogum tetiklenir diye umutlanıyorum 😕 en son 3280 gr baş aşagıydı ama kanala girmemişti . Artık dogsun diye dua ediyorum geceleri uyuyamamaktan 😔
Rabiakndk Asliklnc bende zorlanmaya basladim birde üstüne hasta oldum biran önce gelsin istiyorum ama toparlayamadim da daha günün yaklaşmış benim çatı muayenesi sonrası herhangi birşey olmadı 3cm açıklık var dedi doğumuda tetiklemedi ama belli olmaz herkesde farklı olabilir inşallah kolay doğum olur canım
Rabiakndk tazemommyy çok kısa sürdü birde zaten o ara doktor bana biseyler dedi doğuma musaitsin falan diye açılma var dedi ben herşeyi unuttum olumlu git pozitif ol hemen biter merak etme 😊
tazemommyy Rabiakndk çok teşekkür ederim korkum gitti şu an yarın yaparsa diye tedirgin oluyordum kalmadı bir şey 😅☺️