Haticer Ben fotoğraf çekilmek için sabahlık ve gecelik almıştım. 2 tane Tatlı pijama aldım biri mavi çiçekli sabahlıklı pijama, diğeride beyaz badi üstüne bastı altı yeşil çizgili. 3 ünü koydum dikişime falan gelmedi gayeye memnundum, sezaryan olmuştum. Birde ben iç çamaşır olarak hamile kilodu aldım yani göğsüme kadar geliyordu lastik, ebeler kanamama bakarken çok beğenmişlerdi iyi akıl etmişsin demişlerdi. Pijama değil ama iç çamaşır sıkabilir sezaryan olacak arkadaşlara da bilgi vermiş olayım