Arkadaşlar 38+2 yim bugün doktor kontrolüm vardı ve normal doğum istiyoruz bebeğin herşeyi iyi doğum pozisyonunda bize gün verdi perşembe sabah 8 de gel dedi 3 cm açıklığım rahim yumuşaması varmış eve geldim biraz pembemsi kan gelebilir dedi ama WC ye gittim şimdi böyle pembemsi ama sümüksü yapısı da vardı nişan olabilir mi böyle başına gelipte sancı çekip doğuma giden var mı arkadaşlar 😇 perşembeyi bekler mi sizce