Yaşım 38 ikili tarama testim 50 de bir oranında yüksek riski çıktı fetal dna yaptırdım temiz geldi sonuçlar detaylı ultrason da da bir sıkıntı çıkmadı çok şükür. İkili test sana sadece olasılık verir. Kesinlik istiyorsan arkadaşlarında dediği gibi ikili test yerine fetal dna yaptırabilirsin sonra da detaylı ultrasona girersin haftan geldiğinde yeterli zaten üçlüye dörtlüye gerek kalmıyor