glsnsglm Cerennx ben günde 2 kere dikişler alındıktan 3 gün sonraya kadar devam ettim doktorum öyle söyledi
Yenibirannee Cerennx bana hic yapılmadı 8 gun once dogum yaptim cikarken su gecirmez bant koydular dun kontrolde cikardi doktorum o kadar
Ebus2045 Cerennx bende 2. Sezaryenimi 15 gün önce yaptım. İlk dogumumdada bundada hiç pansuman yapılmadı zaten dikiş vs alma durumu yok doktor kendiliğinden eriyor dedi. Sadece aklıma gelirse günde 2 kere krem sürmeye çalışıyorum iz olmasın diye bı krem yazdı doktorum o kadar
Rukiyeaktay Cerennx pansuman yapılmaz canım hastaneden eve çıkınca du geçirmez sezaryen bantları var yaranı onunla kapatıp duşunu alırsın. Tekrar pansuman için hastaneye gitmene gerek yok 40 ın çikinca gidersin kadın doğum doktoruna seni muayene eder, gönderir
Betemmm Ben hiç pansuman yapmadım doktorum gün aşırı duşa gir beyaz sabunla yıka yaranı en iyi antibiyotik beyaz sabundur dedi çok şükür hiçbişey olmadı ikinciye hamileyim gene aynı şekilde yapıcam
QueenMother Betemmm sezaryende pansuman yapılmaz canım üç sezaryenim var hiç birinde pansuman yapılmadı
Yenibirannee Cerennx evet ama cok hafif şekilde oda arada oluyor iyileşme surecinde gayet normal dedi doktorum.
Cerennx QueenMother bana günde bir sefer tentirtiyot ile silmemi söyledi ama ne zamana kadar yapacağımı söylemedi
QueenMother Cerennx yap dediyse yap ozaman canım ama ben yapmadım zaten estetik dikiş ne kadar yapılır bilmiyorum bi bilen çıkar şimdi geçmiş olsun
Betemmm Cerennx ama onu sürersen sonradan kuruduğu için geriliyormuş yara ve daha çok canın yanar diye düşünüyorum. Ben beyaz sabunla yıkadım kalın bi gazlı bezim vardı onu kapattım iki üç gün sonra onu da kullanmadım. Pamuklu sıkmayan iç çamaşırı giy
Cerennx Rukiyeaktay bendede bant vardı üç gün sonra söküp pansuman yaptı İlaç aldırdı işte günde bir defa sürüp çamaşırını kapat demişti 🤔