Selamm kızlar 37 haftanın içindeyiz 38 olduk resmen hala bir belirti yok hastane randevumada var daha doğum yaptığımı nasıl anlıcam ben bu bana olan ağrı gibi değil çok aşırı az minnak bişey başkası olsa adet sancısı der inler ama ben yüzümü bile ekşitmiyorum sinirim bozuluyor