36+5 haftalığım. Cumartesi günümden beridir hastayım. Bi kere acile gittim hamileyim diye sadece parol serum verdiler. Hiçbir faydasını görmedim. Boğazım da şişkinlik yok ama yanma ve kaşıntı var bi de öksürük başladı bugün. Burun akıntı ve göz yaşarması da eşlik ediyor. Sesimde değişti. Nasıl geçer bi hastalık ya kimisi diyor doğuma kadar düzelmezsin filan diyor. Acaba doktora tekrar gitsem bebehe zarar vermeyecek ilaç filan yazar mı bu sefer gitsem hangi bölümr gitmem gerekiyor sağlık ocağı olir mu yoksa kadın doğuma mı gitmem gerekiyor