Papatya_kokuyo5 35+3 haftalıkken özeldeki domtorum gayet iyi her şey yolunda haftasıyla uyumli 47cm ve 2700gr demişti. 4ün arayla devletteki dokturma gittim. O da bana kesinlikle iki hafta geride minyon tipli dedi. O zaman da tam 36 haftalıktı. 43cm ve 2400gr dedi ve gözümü çok korkuttu. Hemen 36+1 de başka bir domtora gittim özelde o da bana boy olarak haftasıyla uyumlu 49cm dedi sadece kilo olarak 1 hafta geride kalmış ve 2500gr dedi. Balık yağı verdi bebeğe kilo aldırır dedi. Yediklerine daha çok dikkat et özellikle tansiyonuna dikkat et düşmemesine ve asla minyon tipli değil doğuma kadar kendini toparlar 3 kilo olur korkacak bi şey yok dedi