Kızlar ben ocak ayından beri levotrion 25mg kullanıyordum hamilelik için tsh düşük olmalı demişti doktor hamilelik öncesi hatta 0.82’ye kadar düşmüştü ama dün tahlil verdim ilaç kullanama rağmen 3.74 olmuş baya yükselmiş yine bu gebelikten dolayı mı oluyor