Annesiiiii_ Merhabalar🌸 Kızlar doğum sonrası bu korse kullanılabilir mi yoksa bel bağlamalı mı almalıyım tecrübeliler yanıtlayabilir mi ?
tugcesakzci Annesiiiii_ doğum sonrası korse kullanımı için doktor tavsiyesi almanız lazım doktorlar her korseyi önermiyorlar maalesef. Hatta bazen korse kullanımını bile çok fazla tavsiye etmeyebiliyorlar
minikmucizeemaak Annesiiiii_ Korse linkini de ekler misin canım bende gördüğüm kadarıyla yamune çok kullanılıyor ama aşırı pahalı, en azından bundan alayım. Doğumdan sonra izin olmasa da bir süre sonra mecbur kullanacağım sonuçta 😂
minikmucizeemaak Annesiiiii_ Teşekkğr ederiim acaba kaç beden alacağız 😂 Normalde 59 kiloydum Şuan 79
Annesiiiii_ minikmucizeemaak İnan bende bilmiyorum 😂 Benim vardı böyle korsem m beden ama başka almam gerek sanırım.
Eslemim34 Dodomom Ben bağladım hiç bi etkisi olmadı. Normal doğum yaptım 48 kiloya kadar düştüm ama alt karın göbeğim vardı. Eğilince falan belli oluyordu. Şuan 2. Gebeliğim yumuna bel korsesini aldım doğumdan sonra kullanıcam nasipse.
Dodomom Eslemim34 onun bağlama şekli var ayakta değil uzanıp çarşafı belden geçirip sıkı bağlamanız gerekiyor. Uyurken bile bağlamıştım.