Mervveeeee yaptırmamak pişmanlık bence 😬 çünkü doğumda bebek enfeksiyon kapabilir.bu aşi bebegi enfeksiyondan korumak için yapılıyor.tetenoz aşisi canli mikroorganizma içermedigi için gebelikte yapılması gereken aşilardan.hem anneyi hemde anne karnındaki bebeği koruyor.hem doğumdan sonra hem hamile iken 😉