Melk_plt00 senin Perşembe de 26 çıktı şimdi de 26 çıktı öyle mi Allah Allah sen 2 gün sonra tekrar kan ver bence. Normalde değerin düşmesi gerekiyor diye biliyorum ben yani benim arkadaşım da kürtaj oldu böyle takip ettiler değerlerini sürekli düşüş halindeydi hiç böyle değerde takılı kalmadı sende tekrar gebelik olma ihtimali mi var acaba bilemedim