Mmnj böyle soruları hiç yargılamam tam tersi hamilelik çok tuhaf bir şey. Ufacık bir şey olsa hemen tedirgin oluyorum acaba bebeğime bir şey olur mu zararlı mı? Bide ilk hamilelik olunca insan diken üstünde duruyor. Soruya gelecek olursam da tabi ki bir şey olmaz canım merak etme bende yaptırıyorum sürekli. Sadece boya yapılan yerde durma kokusunu alma yeter ❤️🫶🏻