Aslidemir2334 deniizz_ bısey dıyemem ama benim 0.100 kem yukseldı o nıye yukselmesın benımde 5 günüm vardı
Kelebek36 Hicran57 umarım öyledir çatlatma iğnesi olduğum için acaba onunmu etkisi diyorum değer o korkum var 11 gün oldu iğneden sonra
Mommy15 @Kelebek36 benimde adetime 5-6 gün varken 3.31 çıkmıştı sonra 34 e yükseldi inşallah güzel haberler alırsın 🥰
Kelebek36 Arasmom_ ben özelde yaptırdım 1 hafta sürmedi çıktı daha önce düşük olmuştu sonra hamileliğimde iğne kullandım çok şükür oğlum 4 yaşında
Arasmom_ Kelebek36 özel de ne kadar ödediniz? Bende progestan kullandım düşük olmasın diye ama kan sulandırıcı vermediler. Bu kez olur düşmez sandık düşme sebebinide bilmiyoruz zaten. Allah evladınızı size bağışlasın yiyecek ekmekleri olunca allah o canı nasip ediyor zaten
annesi53 Kelebek36 merhaba 3.20 işe öğrendim hamile olduğumu iki gün sonra kan vermiştim 6 küsür olmuştu :)
Kelebek36 Arasmom_ yani ben bu testi 5 sene önce yaptırmıştım ozaman 500 tlydi zaten bi kan alınıyor okdr
minikmucizeemaak Kelebek36 Adet günü 6 Nişandı 30 Martta kan verdim silik çizgiyle 1.20 çıktı, beta varsa 2 günde 2 karına çıkıyor zaten diye 1 Nisan da tekrarladım testi daha belirgindi gidip kan verdim 12.58 ile öğrendim. 31+1 haftalığız şimdi 🥰🍼
Buseeeee66 Meryemgrcy yaa bende çatlatma iğnesi oldum 14.gün de kan verdim ilk defa 3.58 çıktı acaba yükselir mi adetime 3 gün var