songul_ismail80 Ovülasyon testi sizi yanıltabilir, gebelik testi denemenizi öneririm. Ben hamile kaldığım ay denemiştim gebeliğim kesindi beta düşükken silinikti ama 2 gün sonra sanırım tem pik vermişti böyle değil kıpkırmızıydı en doğrusu gebelik testi