Dggsd ben spral ile hamile kaldım yerinde oldugu halde hatta kontrol e gittim regl gecikince spral yerinde sorun yok dedi sonra test yaptım pozitif xikti spral ile cikardilar sağlıkla dünyaya geldi oğlum kanama vs oldu tabi düşüyor dediler ama tutundu