Kızlar çok şükür bende bebeğimle kavuştum darısı bekleyenlerin gün sayanların başına inşallah. Benim bebeğim makat gelişti oldupu için spinal sezeryan oldum doktorum o şekilde uygun gördü 38+3 te. Sabah 7de hastaneye yatışım yapıldı sondamı uyuşturmadan taktılar ben kendimi çok kastım ona rağmen abartılacak derecede bi acı olmadı yani sonra ameliyathaneye götürdüler anestezi doktorum çok tatlıydı bu arada panik atağım var bebeği çıkardıktan sonra ona göre sakinleştiriciler verdiler kafam güzel oluyordu saçma sapan herşeyi konuştum ameliyathanede ne konuştuğunu hatırlıyorum ama çok komik geçti gerçekten o kadar sıkılıp stres yapılmaya gerek yokmuş tabi insanın elinde değil ama çok fazla kendinizi korkutmayın sakin kalmaya çalışın bebeğiniz çıktıktan sonra rahatlıyacaksınız şuan yaklaşık 3 4 saat geçti hala uyuşmam geçmedi ama az kaldı gibi biraz ağrım var ağrı kesici serum ve iğne yapılıyor zaten inşallah ilk kalkışımda kolay olur kızımla size bol dualar gönderiyoruz 🥰❣️