Fatmmaa Arkadaşlar evde test yaptım pozitif çıktı ama hiç gebelik belirtisi Yok bende ilk hamileliğimde belirtiler hemen fark ediliyordu en azından göğüslerim hemen şişmişti bunda öyle bir belirti Yok neden olabilir acaba
Hulyalp Fatmmaa canim benimde ilkinde belirti yoktu hamileligimde nasil gecti anlamadim. Ama bu sefer bulanti falan fena oldum. Ne guzel hic belirti olmasin ne guzel
derya14 Fatmmaa ilk öğrendiğimde benimde hiçbir belirti yoktu ama 6. Haftadan sonra başladı belirtiler bulantılar.