Kızlar merhaba, ilk gebeliğimde bebeğimi dekolman sebebi ile 30 haftalık kaybettim. Şu an 23 haftalığım çok şükür kızım olacak ama benim aklımdaki korkular, aklıma gelen o kötü düşünceler, o saçma sapan kendi kafamda kurduğum senaryolar. Yardım yardım yardım. Gine mi aynısı olacak, eee ben şimdi alışveriş yapıyorum hadi gine öyle olursa yapma alışveriş, yok ben gine bebeğimi toprağa verirsem?
Aman şunu yapma bebeğine bişey olur görürsün. Yahu düşünceleri aklımdan çıkaramıyorum. Az hareket etmedi mi anam Allahım noluyor diyorum çıkolata yiyorum kalbim ağzıma geliyor.
Hadi gine o haftalarda yada sonrasına bi şey olursa gine mi yaşarım gine mi ederim. Aklımda biii toonnnn düşünce var. İnanın zor durumdayım. Güzel bir oda hazırlıyoruz miniğimize ancak çok korkuyorum. Eşim korkma her şey güzel olcak bak bu bebeğimizi inşallah kucaklayacağız diyor ama ben durduramıyorum kendimi. 23 haftadayız 38 nasıl gelecek hemen vs. Nolur bana bebişime dua edin sağlıkla kucaklayalım bana yardım edin. 🩷