kubraytekinayan hislerime tercümansınız resmen🙈 benimde oğlum ele avuca sığmayan afacan bi muzur gerçekten beni baya yoruyor o yüzden 2.yi şimdi asla düşünmüyordum dediğim gibi sürpriz oldu. Vardır bunda da bir hayır, rabbim layık görmüş öyle düşünmek lazım. Bende başlarda baya üzülmüştüm kabullenememiştim ve kendimi hiçte hamile gibi hissetmiyordum, oğlumla uğraşmaktan kendimi dinlemeye vakit kalmıyordu sanırım. Ne zaman ki hareketlerini hissettim, bebişim anne bende burdayım dedi sanki o zaman artık iyce kabullendim, büyük ihtimalle sizde de öyle olur.hayırlsı olsun artık tek sağlıkla doğsunlar hayırlı evlat olsunlarda Allah yardımcımız olsun🙏🌸 tabi duayı da tam etmek lazım, inşallah güzel yiyen güzel uyuyan akıllı uslu sakin bebeklerde olur yavrularımız😅 ilkinden kötü tecrübelerim var inşallah bu bebişte aynılarını yaşamayız diye de çok dua ediyorum🤲❤️