Selam kızlar , 17 Ekim sabahı spinal ile doğumum var kısmet olursa, son 1 haftadır uykular kaçmaya başladı 😂bir de bende tansiyon fobisi var biri tansiyon ölçmeye kalktığında yüksek çıkıyor doktor kontrolünde çok şükür bir problem olmadı şimdiye kadar ama . Doğum anında yükselse de müdahale ederler fakat doğum öncesi ve sonrası yatış yaptığında yine ölçecekler daha şimdiden sardı stresi ya yüksek çıkarsa hastaneden salmazlar ise diye .