Hanimeller 🫣🫣😂😂 yaa eşim surekli bana hatirlatiyor yemek yemek . Biliyor unutdugumu yani oyle bayilacak gibi olunca haturliyorum yemek lazim 😄 ama kanim falan da iyi bebek de iyi cok sukur. Bence yemekle alakali degil ya. Ya da ben sirf bebege iyi gelen seyler yedigimdendir bilemiyorum meyve muz falan ceviz yumurta bunlari aksatmiyorum. en son 23 haftada gitmistim o zaman haftasina gore normaldi. Simdi 27+2 yim Dopplerden sonra ara verdi doktor hersey yolunda oldugu icin bu kontrolumde ultrasona girmiycem. Bir de buyuk ihtimal 30 dan sonra ogrenirim 🫣