Bestlak damlayı kullanan çok yakin arkadaşım vardı çok faydasını gördü.
Göğüslerin dolgun değilse. Sıktıkça Sıvı gelmiyorsa doğumdan 1 ay önce başlayabilirsin. Benim ilk hamileligim de 7.ayda sütüm geldi ben o yüzden doğumdan sonra takviye olarak sütüm besleyici olsun diye humana çay kullanmıştım.
O yüzden dedim göğüslerin dolgunsa Sıktıkça Süt yada Sıvı geliyorsa kullanma doğumdan sonra başlarsın desteklemek amaçlı