masal_94 vala canım doğumu bilmiyorum ilk doğumun istanbulda ozelde olmuştu bir yıl oldu buraya taşınalı 36.haftam 2 hafta önce nst ye girdim .2 hafta sonra gel dedi perşembe yine gideceğim bakalım sezerryan olacağım için gün verir mi bilmiyorum.ama doğuma kendi doktorun girmiyor acil veya ciddi birsey yoksa .Bende marmara hastanesine gittim her ay muayeneye zam geliyordu oyuzden bıraktım. Özel de ki gibi olmuyor çünkü bir suru kişi gidiyor.ama Her seferinde kalp atışını dinletmiyorlar ultrason fotosu flqan vermiyor lar arada veriyorlar.ama şöyle birsey var herhangi bir sıkıntı varsa yakından ilgileniyorlar.bende pihtilasmadan suphelendiler sabahtan akşama kadar tahlil sonuç hersey çok detaylı bakıldı.