Hilaldabaan Kızlar 7+8 deyim inanılmaz yemekten sonra falan gazım oluyor çok kötü oluyorum midem aşırı yanıyor hiç bir şey yiyip içmek istemiyorum resmen sizde nasıl durumlar tavsiyesi olan var mı ?
mombarbie_ Hilaldabaan yüksek yastıkta yatın acı baharatlı yemekten uzak durun asitli gıdalar tüketmeyin mide yanmamiz olduğunda soğuk süt iyi geliyor
Sksjsux355-- Hilaldabaan gebeliğin basında bunlar Çok normal. Sadece daha hafif şeyler tüket daha rahat geçirirsin
Beti_07 Hilaldabaan ben aşırı çok çektim hamilelikte. Gaviscon yada Gasvinn içtim doktor veriyor hamilelikte kullanılıyor zaten. Eğer kullanmak istemezsen yoğurt suyu ve maden suyu iyi geliyor. Yürüyüş yapmakta iyi geliyor bu arada
mombarbie_ Hilaldabaan ilk 3 ay zorlanirsıniz gaz vs ikinci 3.ay daha rahat geciyor son 3 ay yine zor diyorlar
Sedaakkogul- Beti_07 Hilaldabaan doktor bana maden suyu çok zararlı dedi gazlı içecek olduğu için bende kullanıyordum
mombarbie_ Hilaldabaan az az sık sık yiyebildiginiz şeyleri tüketin çok zorlayıcı bir süreç ama bebisler sağlıklı olsunda zaman nasıl geçiyor anlamıyorsunuz bile
Hilaldabaan mombarbie_ çok haklısınız dikkat etmeye çalışıyorum bebek de beslensin diye acaba reflü mü oldum diyorum boğazımda bir şey var mış hissi oluyor yutkunuyorum yutkunuyorum gitmiyor yada istifra etmekten tahriş mi ettim ki diyorum çok kötü bir his ya boğazımda takılı sanki