hunilimom Gizem8 normal bı durum ama eklemeyin sıkmayın onlar gelen ilk sütler bebek için en faydalı olanı çok akiyorsa göğüs pedi felan koyabilirsin
Mylove47 Gizem8 benimde gelmedi ama o zamanlar gelenler var sütü normal akıtma o sütü bebeğine faydası var çünkü o sütun
Milkamilka Gizem8 benim de 6 aylıkken falan damla damla akıyordu şu an 33 haftalığım ama gelmiyor normal mi acaba sürekli mi gelmesi gerekiyor önce geliyor diye endişeleniyordum şimdi gelmiyor diye hamilelik ne garip şey 🙄
Gebe09 Ben de 31 haftalık hamileyim üç dört gündür sarı renkli sıvı geliyor damla damla her gün normal diyorlar