Hatice_70 21+3 benimde 🌸 15-21 Şubat arası görünüyor doğumumuz 🌸 oğluşumu bir haftadır net hissediyorum 🥰🥰 bugün tetanoz aşısı yaptırdım. Sağlık ocağından tahlil ve aşı için çağırmışlardı. Felaket kol ağrısı çekiyorum. Yaptıran var mı aranızda kızlar bu aşıyı.