Selamün aleyküm arkadaşlar emin olamadığım için size de danışmak istedim. Şuan doğum haftamdayım ve dün oğlum kucağımdayken zıpladım su geldi tuvalete gittim geldim ikinci kez yine geldi. Hastaneye gittim test için su mu idrar mı diye suyun değil dediler. Eve geldim olduğum yerde yine geldi bu sefer daha fazla sızıntı şeklinde, idrar olsa tutma hissim olur ama tutamıyorum kendi gidiyor. Sizce suyum mu? Bir de bu durumu yaşayanlarda koku geliyor muydu?