Benimki Ocak bebeği;
1 tane hastane çıkışı aldım 10lu.
1 tane 5 parça banyo seti aldım bornozu havlusu kesesi terliği var.
Banyo küveti kovası Maşrapası onları aldım.
6-7 tane alt üst takım aldım bazıları üçlü takım yelekli.
10 tane falan zıbın aldım 3-6-6-9 aylar karışık.
10 tane çorap aldım. 2 tane kilotlu çorap.
Üçlü eldiven seti aldım aldığım takımlardada eldiven ve şapkaları var hep.
İki tane penye battaniye aldım biri kalın biri normal penye. Bir tane de nohut battaniye aldım.
10 tane de ağız mendili aldım.
Bebek arabası alındı. Park beşik bakacağım.
Odasına bakacağım.
Artık bişey almicam çünkü bebek bi doğsun bakalım nasıl olacak aldıklarımı kullanırız bebeğin büyüme durumuna göre Alışverişe cıkar üstüne uygununu alırız.
Aldığım takımlar yenidoğan ve 0-3 aylık takımlar o yüzden bir süre gider diye düşünüyorum baktım üstüne olmuyor Alışverişe çıkıp alırız şimdi alsam bebge olmasa napıcam çünkü öyle düşündüm.