Ozgeeex eşini bırak odaya almayı gebelerin bulunduğu alana bile almazlar oralarda güvenlik gelip çıkarır. Eşin de görsün istiyorsan özele gitmen lazım. Çünkü devlet hastaneleri doğru düzgün resim bile vermiyorlar yüzünü falan çekmek için uğraşmaz yani özeldeki gibi özelde o yüz fotoğraflarını alabilmek için doktorlar uğraşıyorlar baya