Uksero Kızlar bu sabah nişanım geldi, ve şu an nst sonucumda 5 tane 40ın üstünde en yükseği 95 olan sancı çıktı bu şekilde doğum ne zaman olur bilgilendirecek olan var mı? 40+1 im