Burcu1516 39+4teyim kızlar bu sabah hafif pembemsi lekelenme oldu acaba nişan mı oluyor doğum belirtisi mı bilgisi olan var mı hiç agrım sancim yok doktorumuz ayın 16sina kadar doğum olmazsa hastaneye gel yatış yapalım dedi fitil vericek açılma için