Minikkelebegim13 İki gündür kalp çarpıntısı yaşıyorum astım var bende ama ileri seviye değil yani durup dururken daraltmıyor beni merdiven çıkarken vs daraltıyor. Ama iki gündür durup dururken oluyor bu çarpıntı belirti midir anlayamadım
Guzelanne3435 Bende de ayni sikayetler var ama bu mevsim değişikliğinden şuan hamilelikte alakası yok elinden geldikçe merdiven çıkma asansör kullan düz yolda yürü sigara deodorant camasirsuyu vs uzak dur.
Minikkelebegim13 Guzelanne3435 evde olduğum halde çarpıntı yapıyor normal ev işleri yapıyorum yemek çamaşır vs gibi ama
Minikkelebegim13 Guzelanne3435 Hayır değilim bat perşembe günü yarın test yapıcam normalde ama çarpıntı olunca acaba belirti olabilir mi diye düşündüm biraz acemiyim bu konularda o yüzden sormak istedim 😊
Guzelanne3435 Yok canım sanmam bende hamileyim şuan ve astım var öyle şikayetim olmadi mevsim dönüşleri suan
Minikkelebegim13 Guzelanne3435 tamam canım dua et bana da inşallah 🙏🏻 Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌸🙏🏻
Guzelanne3435 Amin inşallah rabbim olmayanlarada nasip etsin inşallah en yakın zamanda sende güzel haberler alırsın 🙏🙏