minismom 8.5 ay öncw dogum yaptım 4 aylıkken adet olmaya basladım emziriyorum ama gunu gunune gelirdi hep bugun gecikmenin 15. Gunu 10. Gun kan tahlili yaptırdım negatif 14. Gun gebelik testi yaptım cok silik cizgi gordum esim gormuyo tek benmi goruyorum acaba 😃 kafayımı yedim noldu biri yardımcı olsun bana ![ https://mutluresim.com/images/2023/10/10/nJJOQH.jpg(https://)
mombarbie_ minismom pozitif gorunuyor yarin sabah ilk idrarla tekrar edebilir kan vermeye gidebilirsiniz
Sevgi1985 minismom al-bi test hep böyle çıkarıyor canım ilk 5 dk çıkmadıysa bundan daha köyü bile çıkarıyor
minismom mombarbie_ gec dollenme olabilirmi acaba 10. Gun kanda negatifti cunku haftaya doktor randevum var bekliyeyim bakalım
minismom desertrain tek ben gormuyomusum o zaman kimseyede solemek istemedim sadece esime gosterdim oda ben gormuyorum dedi
minismom Annevekizi ciddenmi kanda negatif olunca ben kafayı yedim heralde kendi kendime pozitif goruyorum dedim emin olmak icin attım buraya
minismom gulruba istiyodum ama suan degil kızım biraz daha buyudukten sonra bisey hissedemiyorum kan tahlili negatif cıkınca negatife inandırmıstım kendimi ama korunmaya ragmen varsada yapcak bisey yok
minismom Sevgi1985 ne zaman cıktı tam bi bilgim yok yaptım 1 2 dk sonra cocuk agladı onun yanına geldim onunla oyalanırken unuttum testi orda tekrar lavaboya girince gordum
Melodimm minismom 10 günü neden negatif acaba teste boyleyse.Belkide test yalnışdır.Siz yinede yarın kan verin.
Buseyv7 minismom bende 7 ay oldu doğum yapalı yeniden bebisimin olcagını ögrendim rabbim gönlünüze göre versin inşallah ❤️🔥