Gamzenakit prilam kullandım ben hala kullanıyorum siz ne kullandınız acaba prilam etki etti ben çok kötüydüm hiçbişi yiyemiyordum yesem de anında cıkıyodu allaha şükür düzeldi 2. Trimesterden sonra biraz daha rahatlarsın ama yine de geçmiyo bulantı ben sabahları hala devam ama gün içinde yiyorum çok şükür inşallah seninde çabuk geçer kız mı cinsiyetiniz