Elylm 6+2 hamileyim kızlar . Doktor kese olması gereken yerde değil biraz yan tarafta dedi . Embriyo da henüz çok çok küçükmüş. Başına böyle olay gelen oldu mu? Benimle de paylaşır mısınız