Kızlar benim bebeğim iki günlükken sarılık oldu şuan 47 günlük ve hiç bir şekilde geçmiyor değeri 10 ile 14 arasında gidip geliyor insanlar çok tepki veriyor çocuğun çok sarı bilmem ne doktorlarda bakıyor fazla değil kontrol altında olsun diyor her hafta kontrol için götürüyorum aynı aynı ne yapacağımı bilmiyorum aynı durumda olan varmı