Hulya00 Kızlarr ben çalışıyorum vee sabahları çok uykum geliyorr bir bardak nescafenin faydası olur mu hiç içmedim hamileligimi ögrendim ögreneli ama
cerenyum Hulya00 Canım ben de çalışıyorum nescafe içiyorum bir fincan. İşe geldiğimde alışkanlığım zaten. Doktora da sormuştum. Günlük bir fincanın sakıncası yok dedi. İçebilirsin bence
Hulya00 Duygu_k yaa Türk kahvesi genelde günde bir fincan tüketiyorum bazen ama malesef yok şu anda ama 😔
Duygu_k Hulya00 neskafenin ne size ne de bebişe faydası olmaz ☹️ Küçük bi bardak için uykunuzu açacağına inanıyorsanız. 😊
Hulya00 cerenyum evet bend öyle duydum ama türk kahvesi hakkında duymuştum neyse ben doktoruma danışayım en iyisi teşekkür ederim