Kızlar geceleri yatamıyorum uyuyamıyorum her iki bacağımda komple şiddetli ağrıyor uyuşuyor gibi 21.haftadayım normalde efermag kullanıyordum ama doktorum magnimore plus önerdi daha etkili olduğunu söyledi aranızda kullanan var mı ? Ve böyle hafifletecek önerileriniz 🥹