Ressammom Kızlarr 18. Haftadan herkese selam 👋🏻 Nasılsınız hazırlıklar nasıl gidiyor ? Ben kıyafet dışında hiçbir şey almadım henüz ilk gebeliğim beşik bebek odası vs. Almayı düşünüyorum şuan araştırıyorum. Kızlar bunlar dışında yeni doğan için gerekli olan ne varsa birbirimize destek olmak amaçlı fikir alışverişinde bulunmak isterim. Bu postu takibe alalım sohbet odamız olsun🥰🥰
HilalYlmz Ressammom Ben henüz bir iğne bile almadıımm :)) allahtan 2. Gebeliğimde öyle kıyafet dışında eksiğim yok 😂
Deletedmom_78 Ressammom bende 18+2 yim şuan battaniye anne çantası bakım eşyaları ve kıyafet aldım ama aşırı almadım zaten birsürü hediye gelcek onlar gelsin ihtiyaca göre yeniden liste yaparım alırım 💕 bide biizim burda beşik takımı olur anane yapar bebek çeyizini annemde alcağı için fazla yüklenmedim 😄
Sehermahsum7321 Ressammom ayy ilk gebeliğim de bende herşeyi aldım ama fuzuli olan al gereksiz olanı alma aldıkta elimiz de kaldı benim ikinci gebeliğim elbise dışında eksiğim yok oda ilerleyen zamanlarda alırım inşallah
Ressammom HilalYlmz Yeni doğan için gerekli en lazım olan şey nedir acaba öğrenebilir miyim kıyafet dışında 😂
Sehermahsum7321 HilalYlmz aynen benim de 2 gebeliğim herşeyim var elbise dışında cinsiyeti öğrendiniz mi ?
HilalYlmz Ressammom ateş ölçer, oda ısı nem ölçer, burun aspiratörü, biberon belki lazım olur diye almıştım, kendime depend, yıkama suyu sıcaklığı ölçen alet , tırnak makası şuanlık aklıma gelenler bunlar :)
Ressammom Mommybabyy İlk gebeliğim bende araştırıyorum aşırıya kaçmadan en gerekli şeyleri almak istiyorum
Deletedmom_78 Ressammom bebeğe ait herşey beşikten tut bezine kadar pikesi koruması kundak takımı yani aklına ne gelirse 😊
Mommybabyy Ressammom aynen ve kullanışlı olması çok önemli anne yanı beşiği falan düşünmüyorum 6 aya kadar zar zor kullanıyorlar küçük oluyo mesela onun yerine park yatak araştırıyorum birde kendi odası için uzayan yatak
Ressammom Deletedmom_78 Anladım kuzum peki kayınvaliden gil ne aldılar yaptılar büyük denilecek şeylerden merak ettmm🤣
Ressammom Sehermahsum7321 Bende abartmak istemiyorum tabi. Bez stoklamak istiyorum yeni doğan için kaç paket bebek bezi almalıyım
Deletedmom_78 Ressammom 3ün 1i ni yaptılar 🤣 şaka bi yana ben sormam derler bizden bekliyo o yüzden hiç gerek yok
Sehermahsum7321 Ressammom bir iki paket yeterli bebek hemen büyüdüğü için benim oğlum 4 kilo doğdu benimkiler kaldı bez stoklama pişik yapabilir her bez çocuklara olmuyor
Premsesko 18+3 ten selamlar ❤️ benim gibi paranoyak anneler için zor geçiyordur diye düşünüyorum. Henüz birşey almadım ama ay sonu başlayacağım inşallah
HilalYlmz Mommybabyy kesinlikle park yatak oğlum 2 yaşında hala kullanıyorum anne yanı olma özelliği çok kurtarıcı ben marka olarak prego miamı almıştım
Deletedmom_112 Mommybabyy bende park yatak aldım katlanınca küçücük oluyorlar ayrıca çocuk odası yapmayı düşünüyordum uzayan yatağı ilk defa duydum hoşuma gitti bi araştırmanız var mı nerden alıcaksınız ?
Ressammom Sehermahsum7321 o zaman bir paket alayım 1-2-3 nomaralardan şimdilik yeter diye düşünüyorum
helin_gnkrld Ressammom merhabalar canım benim ilk gebeligim olduğu için annem yapıcak ve şuan sadece bebek arabası ve yatağı alındı kıyafete başlamadik daha 🤭