Nursumeyye5 ben aşıdan sonra bebeğimi kaybetmiştim, doktorlar asla ondan olmaz demişti ama Kadınlar Kulubune baktığımda böyle bu şekilde aşı sonrası kayıp yaşayanlar coktu. Bence aşıların da var bu tip etkileri. Sizi korkutmak istemiyorum,ama bence muayene olun